יום שלישי, 5 במרץ 2013

תגובות בתקשורת לפרסום "דיוני הממשלה להקמת ועדת כַּהַן וקבלת מסקנותיה. רצח אמיל גרינצווייג, 10 בפברואר 1983"

לפני שבוע וחצי, ביום חמישי 21 בפברואר 2013, העלינו לאתר האינטרנט של ארכיון המדינה את הפרסום והתגובות בתקשורת רבו מאוד: כ-40 תגובות בסך הכול. הגדיל לעשות העיתון "הארץ" שפרסם בבוקר 3 במרס מאמר מערכת המשבח את ארכיון המדינה על הפרסום.
מאז העלינו את הפרסום הופיעו בכל אתרי החדשות בישראל, בעברית ובאנגלית, ידיעות, תגובות ומאמרים על כך:
 http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=9c49ef7f18fd2856e25ba3f733093f7a&id=4339 – 

אל אלה הצטרפו אתרי חדשות מחו"ל באנגלית:
  

ואף אתרי חדשות בערבית:
http://gate.ahram.org.eg/NewsContent/13/87/312084/%D8%A3%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/%D8%B5%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%A9-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%83-%D8%B4%D9%88/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%B4%D9%81-%D8%B9%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%AC%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%B1%D9%8A%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%A5%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%8A%D9%84%D9%8A%D8%A9-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7-%D9%88%D8%B4%D8%A7%D8%AA.aspx

http://gate.ahram.org.eg/NewsContent/13/87/312084/%D8%A3%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/%D8%B5%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%A9-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%83-%D8%B4%D9%88/%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%B4%D9%81-%D8%B9%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%AC%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%B1%D9%8A%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%A5%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%8A%D9%84%D9%8A%D8%A9-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7-%D9%88%D8%B4%D8%A7%D8%AA.aspx

http://alhayat.com/Details/485690

ביום חמישי שידרו ערוץ שתיים וערוץ 10 כתבות במהדורת החדשות:
http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-0c94bda605cfc31004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=786102762

ביום שישי 22 בפברואר פרסמו כל העיתונים מאמרים על הפרסום שלנו: "מעריב" (עמ' 8), "ידיעות אחרונות" (עמ' 9-8, שני מאמרים), "הארץ" (עמ' 18, שני מאמרים), "ישראל היום" (עמ' 11, שני מאמרים) ו"מקור ראשון" (מאמר אחד).

ביום חמישי 28 בפברואר פרסמנו השלמות לסטנוגרמות של ישיבות הממשלה לאחר שקיבלנו לכך אישור מהצנזורה הצבאית. על כך קיבלנו שורה של תגובות נוספות באתרי החדשות בעברית ובאנגלית:
 גם העיתון "מעריב" דיווח על כך ביום שישי 1 במרס 2013 (עמ' 13).
תגובה נוספת לפרסום, הפעם כדי להציג את עמדת אנשי "המוסד", התפרסמה ב"הארץ" ביום שלישי 5 במרס (עמ' 13).

אין תגובות: